خدارادوست دارم چون...

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

خدا را دوست دارم چون ...
.

.

.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه با هر username كه باشم، من را connect مي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه تا خودم نخواهم مرا D.C نمي كند .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه با يك delete هر چي را بخواهم پاك مي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه اينهمه friend براي من add مي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه اينهمه wallpaper كه update مي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه با اينكه خيلي بدم من را log off نمي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه همه چيز من را مي داند ولي SEND TO ALL نمي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه مي گذارد هر جايي كه مي خواهم Invisibel بروم.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه هميشه جزء friend هام مي ماند و من را delete و ignore نمي كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه هميشه اجازه، undo كردن را به من مي دهد .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينكه آن من را install كرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

shah-tahna
ساعت20:12---21 شهريور 1393
خدارادوس دارم
پاسخ:همه خدا را دوس دارن


محمد و مونا
ساعت6:35---25 تير 1393
هرزگے مختص بـــﮧ تـטּ فروشے نیست


ربطے بـﮧ جنسیت هم نـבاره


همیــטּ ڪﮧ از اعتماב ڪسے


سوء استفاבه ڪنے … هرزه اے

همیــטּ ڪﮧ بــﮧ בروغ بگے בوستت בارم … هرزه اے

همیــטּ ڪﮧ خیانت ڪنے … هرزه اے

اگــﮧ میخواے تــטּ فروشے بڪنے

صاحب اختیار بـבنتے

اما هرزگے نڪــטּ چوטּ


از احساس و آبرو و غرور בیگراטּ بایـב مایـــﮧ بذارے!!!

وب زیبایی داری با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن ک لینکت کنم
پاسخ:مر30که اومدی...لینک شدی


MAHTAB
ساعت13:15---15 تير 1393
دوست دارم خــــــــــــــــــدا
عالی بود
پاسخ:قربانت..


☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
ساعت0:25---15 تير 1393
لـــاااایک لــــااااایک لــــااااااااایــــــــــکــــ ــــــ
فوق العاده بود
ـ
ـ
ـ
با افتخار لینک شدی
خواستی به منم سر بزن
پاسخ:ممنون..چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 تير 1393برچسب:خدا،جریمه عشق،شادمهر, ] [ 15:15 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]